Czy warto wynająć firmę sprzątającą?

Najlepsze niusy w Sieci

Czy warto wynająć firmę sprzątającą?

sprzątanie

Co piąty Polak twierdzi, że lubi sprzątać. Co dziesiąty uważa, że sprzątanie to wyjątkowo nudne zajęcie, na które szkoda przeznaczać swój wolny czas. Taki sam odsetek badanych twierdzi, że nie przeszkadza mu bałagan w domu, nawet kilkutygodniowy. Około 10% ankietowanych przyznaje, że tak bardzo nie lubi sprzątać, że z przyjemnością zleciliby te czynności komuś innemu za opłatą. Zaufana firma sprzątająca w Warszawie to cenny nabytek, niemalże na równi z dobrym hydraulikiem czy krawcową. Z jej pomocy można korzystać regularnie lub okazjonalnie, na przykład przy większych, sezonowych pracach, w okresie choroby, ciąży lub po urodzeniu dziecka.

Dla siebie i innych

O sprzątaniu wnętrz mieszkalnych zwykle myślimy stereotypowo. Uważamy, że to mozolne zajęcie, dlatego zwykle serdecznie współczujemy tym, którzy mają spory metraż. Sprzątamy nie tylko dla siebie, ale również dla bliskich. Spora część ankietowanych przyznaje, że czuje się wykorzystywana przed domowników, wykonując za nich większość codziennych czynności lub nawet wszystkie. Bardziej rozgoryczone panie domu twierdzą wręcz, że ich praca jest niewidzialna i niedoceniana. Staje się widoczna dopiero wtedy, kiedy ustanie na wskutek choroby lub buntu strażniczki czystości. Bunt zwykle mija dość szybko, ponieważ górę bierze poczucie komfortu, na jaki niewątpliwie ma wpływ czyste wnętrze. Powodów, dla których warto wynająć firmę sprzątającą jest wiele. To głównie brak czasu, nienormowane godziny pracy, długi dojazd do niej, zajęcia dodatkowe, ale także zmęczenie, czy opieka nad dziećmi.

Pomocna dłoń

Całkiem spory odsetek osób, deklarujących chęć wynajęcia kogoś do sprzątania to doskonała okazja do zaistnienia na rynku usług porządkowych. Dlatego każda firma sprzątająca w Warszawie stara się jak najbardziej uatrakcyjnić swoją ofertę. Popularne są zwłaszcza te podmioty, które zainwestowały w reklamę w sieci. Dzięki temu są w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. W tym biznesie nie wystarczy już standardowa lista usług takich, jak sprzątanie, mycie okien, pranie dywanów. Żeby się wyróżnić, trzeba klienta czymś zachęcić. Na przykład tym, że sam wybierze osobę, która posprząta jego dom czy mieszkanie. Taką opcję poleca na przykład serwis Pozamiatane. Po wpisaniu swojego kodu można wybrać pracownika, który zrobił na nas najlepsze wrażenie. Osoba ta może być oddelegowana do stałych, cyklicznych zleceń pod wskazanym adresem.