Zamów opakowania z własnym logo
Design i logo opakowania są stosowane przy wizerunku marki bądź firmy. Dbałośc o to wynika z troski i chęci wyróżnienia własnej marki, o jej postrzeganiu przez odbiorców w dynamicznie zmieniających się trendach. Każda marka walczy wśród konkurencji o swoją pozycję na świecie. Każdy pragnie by jego logo i design jakim się posługuje postrzegane było w oczach odbiorców, jako nowoczesność, dynamiczność, innowacyjność idące z duchem czasu.
Czym może wyróżnić się Twoja marka i nie tylko?
Naszą propozycją są opakowania z własnym, indywidualnym logo. Jest ono jednym z najważniejszych narzędzi marketingowych. To właśnie ono decyduje o rozpoznawalności firmy. Opakowanie nie pełni tylko funkcji ochronnej czy transportowej, ale także współnie z logo pokazuje jaką jesteś marką i informuje czym się zajmujesz. Projekt logo i opakowania nie mogą być oderwane od branży i grupy docelowej. Warto skupić się na specyfice kulturowej i dopiero wtedy włączyć swoje propozycje.
Jak możesz podnieść skuteczność swojego produktu?
Prostota i minimalizm w dzisiejszych czasach to klucz do sukcesu. Jakie więc powinno być Twoje opakowanie? W wyborze może pomóc oferta zapakuj.to, gdzie różne formy opakowań(pudełka produktowe,klapowe,fasonowe) są otwarte na Twoje pomysły i indywidualne modyfikacje. Masz możliwość zamówienia opakowania z własnym, samodzielnie stworzonym logo.
Jakie powinno być logo i opakowanie?
Proste opakowania, proste logo, brak mocnych kolorów i dużych czcionek jest w stanie zainteresować konsumentów. Dodawanie dodatkowych informacji i zamieszczanie ich na pudełku wprowadza jedynie zamęt i nie usprawnia komunikacji. Musimy pamiętać, że prostota nie zawsze jest kojarzona z bielą i surowymi kolorami. Zapakuj.to daje różne możliwości kolorów i jest w stanie spełnić każdy pomysł swojego klienta.
Najważniejsze wskazówki dla Twojego opakowania z własnym logo
Dostosuj się do kanałów sprzedaży, kategorii i swojej marki. Istotnym i najważniejszym punktem odniesienia jest panująca kultura, którą należy się kierować. Przy projektowaniu należy pamiętać, że hasło musi być zrozumiałe i odnosić się do oferowanych produktów, tak by każdy odbiorca mógł zrozumieć ideę. Na zapakuj.to opakowania są dostępne w kilku wariantach i rozmiarach, a warianty wykończenia zależą od Ciebie!