Jak organizować spotkania biznesowe w Warszawie?

Najlepsze niusy w Sieci

Jak organizować spotkania biznesowe w Warszawie?

spotkanie

Rozpoczęcie współpracy z nowym kontrahentem, zmiany zasad dotychczasowej umowy, a nawet chęć omówienia najważniejszych prowadzonych działań z klientem firmy to znakomita okazja, aby zorganizować spotkania biznesowe z prawdziwego zdarzenia. Warszawa oferuje Ci szereg lokalizacji, które z powodzeniem zastąpią Twoje biuro. Jak się okazuje – zrezygnowanie z meetingów w siedzibie przedsiębiorstwa pozwala na stworzenie mniej oficjalnej atmosfery i swobodne prowadzenie rozmów czy negocjacji. Gdzie w takim razie warto organizować spotkania biznesowe w Warszawie? Jak powinieneś się do nich przygotować? Na te i inne pytania odpowiadamy w przygotowanym artykule.

Gdzie organizować spotkania biznesowe w Warszawie?

Spotkania biznesowe w Warszawie możesz zorganizować zarówno w centrum konferencyjnym, w którym masz możliwość wynajęcia sali, jak i w lokalu gastronomicznym. Pierwsza lokalizacja to doskonały pomysł w przypadku planowania większej ilości gości, podczas gdy restauracja sprawdza się znakomicie wtedy, gdy zależy Ci na tym, aby w spotkaniu brało udział wyłącznie kilka osób. Każde z rozwiązań ma swoje plusy i minusy – centrum konferencyjne wiąże się z większymi kosztami, do których dochodzi dodatkowo samo opłacenie jednej z sal i przekąsek. W przypadku lokalu gastronomicznego zazwyczaj nie musisz płacić za rezerwację, a tylko za posiłki. Wyjątkiem są sytuacje, gdy restauracja posiada np. oddzielne pomieszczenie dedykowane właśnie spotkaniom biznesowym. Warszawa, jak powszechnie wiadomo, do najtańszych miast nie należy, dlatego też, jeśli Twoja firma nie dysponuje zbyt dużym budżetem, a w meetingu bierze udział tylko kilka osób, zdecyduj się na rezerwację stolika w lokalu. W przypadku dużych konferencji nie oszczędzaj na organizacji i wybierz wynajem sali szkoleniowej.

Spotkania biznesowe – Warszawie. Jak się do nich przygotować?

Sekretem udanych negocjacji jest odpowiednie przygotowanie. Ta sama zasada obejmuje również spotkania biznesowe. Warszawa jest znana jako centrum biznesu i miasto możliwości, dlatego też powinieneś mieć świadomość, że konkurencja na rynku jest ogromna. Jeśli Ty nie zaimponujesz potencjalnemu klientowi lub kontrahentowi, to możesz być pewien, że zrobi to inna firma. Znakomitym na to sposobem jest właśnie właściwe przygotowanie. O czym w takim razie powinieneś pamiętać? Przede wszystkim zarezerwuj miejsce w wybranej przez siebie restauracji lub uzgodnij szczegóły wynajmu sali konferencyjnej. Upewnij się, że wszystko będzie gotowe w dniu spotkania, abyś nie musiał w ostatniej chwili go odwoływać. Dobrym pomysłem jest również zapoznanie się z informacjami na temat działalności osoby, którą zapraszasz na meeting. Czym zajmuje się firma Twojego gościa? Jak możesz mu pomóc w zwiększeniu zysków? Co możesz mu zaoferować? Co wyróżnia Cię na tle konkurencji? Możesz być pewien, że takie pytania padną w trakcie rozmowy.

Spotkania biznesowe – Warszawa. O czym pamiętać w ich trakcie?

Spotkania biznesowe w Warszawie wymagają od Ciebie przybycia na miejsce przynajmniej 15 minut przed umówioną godziną. Dzięki temu możesz upewnić się, czy wszystko jest gotowe, dokonać ewentualnych poprawek, np. w ustawieniu krzeseł w sali, czy też uzgodnić z obsługą restauracji szczegóły na temat płatności. Zyskujesz również dodatkowy czas na powtórzenie najważniejszych informacji, które chciałbyś przekazać swojemu gościowi, i sprawdzenie, czy masz ze sobą np. wszystkie niezbędne dokumenty. W trakcie meetingu utrzymuj kontakt wzrokowy z rozmówcą i słuchaj go uważnie. Nie ma znaczenia, czy biorą w nim udział tylko 2 osoby, czy może jest ich 10 – każda z nich zasługuje na Twoją uwagę. Nie bój się pytać, jeśli czegoś nie rozumiesz. W końcu spotkania biznesowe w Warszawie są doskonałą okazją, aby nie tylko doprowadzić do podpisania umowy, ale także poznać lepiej nowego klienta czy partnera biznesowego.