Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Noworoczne postanowienie? Wakacyjne plany ze sobą w skąpym bikini w roli głównej? Spodnie, które ostatnio dziwnie się skurczyły? A może po prostu tęsknota za dawną, młodzieńczą sylwetką i kondycją? Powodów, dla których kobiety pragną zgubić nieco ciała, a jego resztę ujędrnić, jest chyba tyle samo, co tych ciał właścicielek. Problem natomiast zawsze ten sam, czyli…

…jak efektywnie i możliwie najszybciej zgubić zbędne kilogramy i nabrać bardziej sportowego wyglądu?

Odpowiedź wydaje się prosta. Jeść mniej, ruszać się więcej. Ograniczyć posiłki, zafundować sobie karnet fitness 24 lub coś w tym rodzaju. W praktyce jednak to takie proste nie jest. Nasz wygląd (a co ważniejsze – nasze zdrowie) zależy nie tyle od tego, ile jemy, ale o wiele bardziej od tego, co jemy. Nie zawsze zatem wystarczy ograniczyć liczbę posiłków albo ich obfitość. Jeżeli wciąż będziemy dostarczać organizmowi bezwartościowych kalorii, wskazówka wagi pozostanie w miejscu. Głodzeniem się zaś możemy sobie wręcz zaszkodzić. Również wprowadzanie elementów sportu do codziennego życia nie zawsze odbywa się z korzyścią dla zdrowia i sylwetki.

Częstokroć panie marzące o szczupłej talii rzucają się na zbyt głęboką wodę. Nieprzyzwyczajone do ćwiczeń ciało nie może być z dnia na dzień potraktowane intensywnymi i siłowymi treningami. Inaczej odwdzięczy się utrzymującymi się przez tydzień zakwasami, albo wręcz kontuzją. Zarówno w pierwszym, jak i w drugim przypadku, bohaterka takiej przygody raczej straci zapał do ćwiczeń. Regularna aktywność fizyczna powinna być wprowadzana stopniowo, z rozsądkiem. Żeby tak właśnie ten proces przeprowadzić, rozwiązania są zasadniczo dwa. Pierwszym jest samodzielne zapoznanie się z zagadnieniem. Istnieje wiele publikacji związanych z tematem aktywności fizycznej człowieka, fizjologii sportu i związanego z nią prawidłowego odżywiania. Wiedza ta dostępna jest zresztą za darmo w Internecie – na wielu stronach i portalach tematycznych, albo blogach prowadzonych przez sportowców. Jeżeli jednak nie czujemy się pewnie w roli własnego trenera, zawsze możemy…

…oddać się w ręce specjalisty

W dzisiejszych czasach kolejne siłownie i kluby fitness 24 wyrastają jak grzyby po deszczu, a Internet, billboardy i skrzynki pocztowe pełne są reklam i zachęcających sloganów. W mniejszych miejscowościach zorganizowane zajęcia sportowe odbywają się często w salach miejscowych szkół. Generalnie: kto szuka, ten znajdzie. Czy warto podjąć się akurat takiej formy wysiłku? Na pytanie, czy lepiej ćwiczyć samemu, czy w grupie, każdy musi odpowiedzieć sobie sam, w zależności od własnych preferencji. Jednak nie ulega wątpliwości, że ćwicząc pod okiem wykwalifikowanego instruktora, nauczymy się ćwiczyć prawidłowo. Takiej osoby zawsze można też podpytać o wiele nurtujących nas kwestii, na przykład o to, jakie ćwiczenia warto wykonywać w domu. Wiele klubów fitness oferuje zresztą możliwość skorzystania z usług prywatnego trenera, albo dietetyka. To już w ogóle fantastyczne rozwiązanie – trening dostosowany do naszych indywidualnych uwarunkowań i możliwości. Warto wciąć taką opcję pod rozwagę.

Artykuł powstał przy współpracy z portalem City Fit: http://cityfit.pl/

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Share.

Comments are closed.