Czym są bramy reklamowe?

Najlepsze niusy w Sieci

Czym są bramy reklamowe?

brama

Od kiedy tylko istnieje handel i marketing, reklamodawcy wykorzystują różne sposoby, żeby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Na przykład w najrozmaitszych miejscach, gdzie tylko przewija się sporo ludzi, umieszcza się wielkie reklamy wizualne, które od razu przyciągają wzrok. Przyjmują one najróżniejszą formę. Jedną z możliwości są tzw. bramy reklamowe. Znajdziesz je w sklepie firmy Inventini, która specjalizuje się w produkcji nowoczesnych nośników reklamy.

Czym są bramy reklamowe?

Najkrócej mówiąc są to dmuchane obiekty przypominające bramę. Mogą być wykonane z wytrzymałej tkaniny poliestrowej. Występują w różnych kształtach i kolorach. Może to być na przykład łuk, prostokąt lub wielokąt, wzbogacony o dodatkowe elementy. Na takiej reklamie można umieścić dowolne treści, na przykład nazwę i logo jakiejś marki lub hasło reklamowe. Firmy produkujące takie obiekty chętnie dostosowują się do potrzeb zamawiającego.

Zalety bram reklamowych

Niewątpliwą zaletą zastosowania tej formy reklamy jest jej spora wielkość (wysokość kilku metrów), która pozwala na dostrzeżenie umieszczonej treści z dużej odległości, nawet na dużej imprezie masowej. Często oczy przyciąga również bogata kolorystyka. Ponadto brama reklamowa jest stosunkowo lekka i łatwa w transporcie, pozwalając na postawienie i montaż w dowolnym miejscu. Nie wymaga zastosowania ciężkiego sprzętu. Wystarczy umieścić ją w żądanej lokalizacji, zamocować do podłoża za pomocą linek i szpilek, a następnie podłączyć do sieci elektrycznej pompkę, która napompuje bramę. Po zakończonej imprezie pozostaje wypuszczenie powietrza i złożenie bramy. To o wiele prostsze i szybsze niż transport i montaż ciężkich konstrukcji metalowych. Poza tym konstrukcja dmuchanej bramy reklamowej jest ze względu na swoją masę dużo bezpieczniejsza przy ewentualnym wypadku.

Zastosowanie bram reklamowych

Przy jakich okazjach wykorzystuje się bramy reklamowe? Mają szerokie zastosowanie na różnych imprezach sportowych, na przykład podczas wyścigów samochodowych, biegów czy maratonów. Często ustawia się na linii startu lub mety. Mogą wtedy nie tylko wskazywać miejsce zakończenia wyścigu, ale przede wszystkim stanowią reklamę sponsora lub partnera medialnego. Poza tym bramy reklamowe ustawia się na wejściu na różnego typu imprezy plenerowe. Może to być na przykład festyn organizowany przez lokalne władze z okazji jakiejś rocznicy lub wydarzenia ważnego dla miejscowej społeczności. Wtedy na bramie może pojawić się nazwa i herb miasta. Inną okazją może być went zorganizowany z okazji kampanii wyborczej. Wtedy bramy reklamowe mogą zostać opatrzone hasłem wyborczym.